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Merck

352R-1

Sigma-Aldrich

Napsin A (EP205) Rabbit Monoclonal Primary Antibody

Anmeldenzur Ansicht organisationsspezifischer und vertraglich vereinbarter Preise


About This Item

UNSPSC-Code:
12352203
NACRES:
NA.41

Biologische Quelle

rabbit

Qualitätsniveau

100
500

Konjugat

unconjugated

Antikörperform

culture supernatant

Antikörper-Produkttyp

primary antibodies

Klon

EP205, monoclonal

Beschreibung

(For In Vitro Diagnostic Use in Select Regions (See Chart))

Form

buffered aqueous solution

Speziesreaktivität

human

Verpackung

vial of 0.1 mL concentrate (352R-14)
vial of 0.5 mL concentrate (352R-15)
bottle of 1.0 mL predilute (352R-17)
vial of 1.0 mL concentrate (352R-16)
bottle of 7.0 mL predilute (352R-18)

Hersteller/Markenname

Cell Marque

Methode(n)

immunohistochemistry (formalin-fixed, paraffin-embedded sections): 1:100-1:500

Isotyp

IgG

Kontrolle

lung adenocarcinoma, renal cell carcinoma

Versandbedingung

wet ice

Lagertemp.

2-8°C

Visualisierung

cytoplasmic

Angaben zum Gen

human ... NAPSA(9476)

Allgemeine Beschreibung

Napsin ist eine pepsinartige Asparaginproteinase im A1-Stamm der AA-Gruppe von Proteinasen. Es gibt zwei eng verwandte Napsine, Napsin A und Napsin B. Napsin A wird als Einzelkettenprotein mit einem Molekulargewicht von etwa 38 kDa exprimiert. Immunhistochemische Studien haben hohe Expressionsstufen von Napsin A in der menschlichen Lunge und Niere gezeigt, jedoch niedrige Expression in der Milz. Napsin A wird in Typ-II-Pneumozyten und in Adenokarzinomen der Lunge exprimiert. Die hohe Spezifität der Expression von Napsin A in Adenokarzinomen der Lunge ist hilfreich bei der Abgrenzung von primären Lungenadenokarzinomen und Adenokarzinomen anderer Organe.1-5

Qualität


IVD

IVD

IVD

RUO

Verlinkung

Napsin-A-positive Kontrollobjektträger, Produkt-Nr. 352S, sind für die Immunhistochemie (formalinfixierte Paraffinschnitte) vorgesehen.

Physikalische Form

Lösung in Tris-Puffer, pH 7,3–7,7, mit 1 % BSA und <0,1 % Natriumazid.

Angaben zur Herstellung

Laden Sie die für Ihre Produktcharge und Ihr Format geltende Gebrauchsanweisung herunterHinweis: Dies erfordert einen Schlüsselcode, der auf Ihrer Verpackung oder Ihrem Produktetikett angegeben ist.

Sonstige Hinweise

Den Technischen Kundendienst erreichen Sie unter: 800-665-7284 oder per E-Mail: service@cellmarque.com

Rechtliche Hinweise

Cell Marque is a trademark of Merck KGaA, Darmstadt, Germany

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Diagnostic cytopathology, 35(8), 493-497 (2007-07-20)
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Justin A Bishop et al.
Human pathology, 41(1), 20-25 (2009-09-11)
Recent advances in the treatment of pulmonary adenocarcinoma have increased the need for accurate typing of non-small cell carcinomas. Immunohistochemistry for thyroid transcription factor-1 is widely used in the diagnosis of pulmonary adenocarcinomas because it marks approximately 75% of lung
Jaishree Jagirdar
Archives of pathology & laboratory medicine, 132(3), 384-396 (2008-03-06)
Immunohistochemistry is a very valuable and often used tool in the differential diagnosis of lung carcinomas whether primary or secondary to the lung. The most useful application is in distinguishing primary lung tumors from metastatic tumors to the lung from
Kentaro Inamura et al.
The American journal of surgical pathology, 29(5), 660-665 (2005-04-16)
Primary pulmonary adenocarcinomas with enteric differentiation (PAED) are mainly composed of tall-columnar cells that show similarity to intestinal epithelia and colorectal carcinomas. In this study, we analyzed the immunostaining profiles of 7 PAEDs in comparison with 14 metastatic colorectal carcinomas
Jiqing Ye et al.
Applied immunohistochemistry & molecular morphology : AIMM, 19(4), 313-317 (2011-04-06)
Differentiation of primary from metastatic adenocarcinoma in the lung can be challenging, and it demands sensitive and specific biomarkers, especially when the tissue for diagnosis is limited. Thyroid transcription factor-1 (TTF-1) has been considered a reliable marker for adenocarcinoma of

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