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Merck

283M-1

Sigma-Aldrich

HBME-1 (HBME-1) Mouse Monoclonal Antibody

Anmeldenzur Ansicht organisationsspezifischer und vertraglich vereinbarter Preise


About This Item

UNSPSC-Code:
12352203
NACRES:
NA.41

Biologische Quelle

mouse

Qualitätsniveau

100
500

Konjugat

unconjugated

Antikörperform

culture supernatant

Antikörper-Produkttyp

primary antibodies

Klon

HBME-1, monoclonal

Beschreibung

For In Vitro Diagnostic Use in Select Regions (See Chart)

Form

buffered aqueous solution

Speziesreaktivität

human

Verpackung

vial of 0.1 mL concentrate (283M-14)
vial of 0.5 mL concentrate (283M-15)
bottle of 1.0 mL predilute (283M-17)
vial of 1.0 mL concentrate (283M-16)
bottle of 7.0 mL predilute (283M-18)

Hersteller/Markenname

Cell Marque

Methode(n)

immunohistochemistry (formalin-fixed, paraffin-embedded sections): 1:25-1:100

Isotyp

IgMκ

Kontrolle

mesothelioma

Versandbedingung

wet ice

Lagertemp.

2-8°C

Visualisierung

cytoplasmic, membranous

Allgemeine Beschreibung

HBME-1 (Hector Battifora mesothelial-1) ist ein Membranantigen, das in den Mikrovilli vonMesothelzellen und anderen Epithelzellen vorkommt. Anti-HBME-1 markiert papilläre und follikuläre Karzinomeder Schilddrüse, aber kein gesundes Schilddrüsengewebe, was es zu einem wertvollen Marker für die Unterscheidung vonMalignitäten der Schilddrüse von gutartigen Schilddrüsenläsionen macht. Es markiert außerdemsowohl gutartige als auch bösartige (malignes Mesotheliom) Mesothelzellen und kann dadurchdie Identifizierung von Mesotheliomen unterstützten.

Qualität


IVD

IVD

IVD

RUO

Verlinkung

HBME-1-positive Kontrollobjektträger, Produktnr. 283S, sind für den Einsatz in der Immunhistochemie (formalinfixierte Paraffinschnitte) erhältlich.

Physikalische Form

Lösung in Tris-Puffer, pH 7,3–7,7, mit 1 % BSA und <0,1 % Natriumazid

Angaben zur Herstellung

Laden Sie die für Ihre Produktcharge und Ihr Format geltende Gebrauchsanweisung herunterHinweis: Dies erfordert einen Schlüsselcode, der auf Ihrer Verpackung oder Ihrem Produktetikett angegeben ist.

Sonstige Hinweise

Den technischen Kundendienst erreichen Sie unter: 800-665-7284 oder per E-Mail: service@cellmarque.com

Rechtliche Hinweise

Cell Marque is a trademark of Merck KGaA, Darmstadt, Germany

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C C Cheung et al.
Modern pathology : an official journal of the United States and Canadian Academy of Pathology, Inc, 14(4), 338-342 (2001-04-13)
In thyroid, the diagnosis of papillary carcinoma (PC) is based on nuclear features; however, identification of these features is inconsistent and controversial. Proposed markers of PC include HBME-1, specific cytokeratins (CK) such as CK19, and ret, the latter reflecting a
A C Bateman et al.
Histopathology, 30(1), 49-56 (1997-01-01)
Histological diagnosis of malignant mesothelioma and differentiation from adenocarcinoma is often difficult. Definitive pathological confirmation of malignant mesothelioma requires demonstration of an appropriate immunohistochemical phenotype. Selection of an optimum panel of immunohistochemical antibodies for the reliable identification of malignant mesothelioma
A Coli et al.
Journal of experimental & clinical cancer research : CR, 26(2), 221-227 (2007-08-30)
Ninety-six thyroid lesions were immunohistochemically evaluated for HBME-1 and Galectin-3 expression including nodules with cytological atypia, the latter defined as nuclear features suggestive but not diagnostic of papillary thyroid carcinoma. Thirty nodules with cytological atypia, 49 papillary thyroid carcinomas (PTCs)
J E Barroeta et al.
Endocrine pathology, 17(3), 225-234 (2007-02-20)
Several immunohistochemical markers have been used to aid in the diagnosis of follicular-derived lesions of the thyroid (FDLT). In this study we analyze the diagnostic efficacy of an immunopanel of antibodies to cytokeratin-19 (CK19), galectin-3 (GAL-3), HBME-1, anti-MAP kinase (ERK)
Daniela Cabibi et al.
Thyroid : official journal of the American Thyroid Association, 17(7), 603-607 (2007-08-19)
To verify whether immunohistochemistry might be useful in the distinction between a true laterocervical metastasis of an undetected thyroid carcinoma and a primary tumor outside the gland. Galectin-3, cytokeratin 19, and HBME-1 were assessed in six cases (group A) of

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